دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

امام صادق ع راجب به قول خدایتعالی

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

و از تو میپرسند ان حقیقت ، آیه 53 سوره 10 ؛یعنی انچه در باره علی علیه السلام میگویی و بگو از پروردگارم که انچه درباره علی ع میگویم حق است و شما خدا را درمانده نکنید . ابن تعلب گوید به امام صادق ع عرض کردم قربانت تعالی فرماید خود را به گردنه نینداخته. آیه 11سوره90 ؛حضرت فرمود کسی را  که خدا به برکت ولایت ما گرامیش داشته از گردنه گذشته است وماهستیم آن گردنه ایی که هر کس وارد شود نجات یابد . راوی گوید من خاموش بودم باز حصرت فرمود نمی خو اهی به تو حرفی اموزم و افاده کنم که از دنیا و انچه در انست برایت بهتر باشد عرض کردم چرا قربانت فرمود ان قول خداست و ازاد کردن بنده. آیه 13سوره 90 ؛انگاه فرمود مردم همگی برده دوزخند مگر تو و اصحابت زیرا خدا به برکت ولایت ما خانواده کردن شما را از اتش دوزخ رهایی بخشیده به حدیث 1128رجوع شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی