دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 1 ص 297 دقیق 15

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۶ ب.ظ

 منصور بن حازم گوید بامام صادق ع عرض کردم همانا خدا بزرگوارتر و گرامی تر است از اینکه بوسیله مخلوقش شناخته شود بلکه مخلوق بوسیله خدا شناخته شوند و بوسیله خدا شناخته شوند بوسیله خدا بشناسند فرمود درست گفتی ع رصکردم هر که بداند پروردگاری دارد سزاوار است که بداند برای او خرسندی و خشمی است و خرسندی و خشم او جز بوسیله وح ی یا پیغمبر فهمیده نشود و کسیکه وح ی بر خودش نازل نشود باید در طلب پیغمبران باشد و چونایشانرا ملاقات کرد بداند که ایشانند حجت خدا و اطاعتشان لازمست من بمردم اهل سنت گفتم مگر نمیدونی دکه رسول خدا ص حجت خدا بود بر خلقش گفتند چرا گفتم چون او در گذشت حجت خدا کیست  گفتند قرآن من در قرآن نظر کردم و دیدم سنی و قدری و حتما نزدیکی که بان ایمان ندارند بان استشهاد میکنند تا بر مردان طرف مقابل خود غلبه کنند پس فهمیدم که قرآن بدون قیم و سرپرستیکه معنی واقعی آنرا بیان کند حجت نباشد آن قیم هر چه نسبت بقر ان بکوبد حق است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی