دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 2 ص 137 حدیث 9

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

 زراره گوید شنیدم امام صادق ع میفرمود همانا برای حضرت قایمپیش از انکه ظهور کند غیبتی است  عرضکردم برای چه فرمود زیرا او میترسد و بادست اشاره بشکمش فرمود یعنی از کشته شدن میترسد  محمدبن مسلم گوید شنیدم امام صادق ع میفرمود اگر خبر غیبت صاحب الامر بشما رسید منکر ان نشوید مفضل بن عمر گوید خدمت امام صادق ع بودم  در اتاق مردم دبگری هم نزدش بودند که من گمان کردم وی سخنش با دبگری است امام فرمود همانا بخداکه صاحب الامر از میان شما پنهان شود و گمنام گرددتاانجا که گوینداو مرد وهلاک شد در کدام دره  افتاد وشما مانند کشتی گرفتار امواج دریا متزلزل وازگون شوبدونجات نیابید جز کسیکه خدا از او پیمان گرفته. و ایمان دارد در دلش ثبت کدده واورا با روحی از جانب خود تقویت نمود وخمنا دوازده پرچم مستبه  لر افراشته گردد که هیچیک از دیگری شناخته نشود حق ار باطل  مشخص نگردد   زراره گویو من گدیه کردم امام فرمود چه ترا بگریه اوردای اباعبدالله  عرضکردم قربانت چگونه نگریم ه شما میفرمایید ووازده پرچم مشتبه  است و هیچیکاز دیگری شناخته نشود زراره گوید در مجلس انحضرت سوراخی بود که از انجا افتاب میتابید حضرت .فرمود این ا؟فتاب  اشکار است گفتم اری   فرمود امر ما از این افتاب روشن تراست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی