دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 4 ص 256 حدبث 9

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ق.ظ

حضرت صادق ع فرمود خدای عزوجل بموسی فرمود در شب وروز مرا بسیار یادکن و هنگام ذکر  من خاشع باش و بهمنگام بلایم شکیبا باش و پیش ذکر من اسوده باش چون باذکر من دل اسوده شود و مرا بپرست وچبزی را شریک من قرار مده باز گشت بسوی من است ای موسی مرا برای روز درماندگی ذخیره خود ساز و گنج کردارهای شایسته و پاینده خودرابمن بسپار حدیث 10 ونیز انحضرت ع فرمود خدای عزوجل بموسی فرمود زبانت را دنبال دلت قرار تا سالم بمانی و در شب و روز بسیار یاد کن وگناه را از کان و معدنش دنبال مکن که پشیمان شوی زیرا خطاکاری وعدهگاه اهل دوزخ است شرح  فیض ره گوید زبانت را دنبال دلت قرار ده یعنی در انچه میخواهی بدان تکلم کنی و بگویی اول تامل کن و ببین چگونه است انگاه بگو زیرا اگر چنین کردی از خطا و پشیمانی سالم بمانی و در جمله و گناه ا از معدنش    گوید یعنی با اهل خطاکه معدن ان هستند هم نشینی مکن زیرا تو نیز با انان شریک گردی و بر ان پشیمان شوی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۹
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی