دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد ص 461 بقیه از بحث قبل

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ

و نیزدر نیشابور با جعفر بن ابراهیم  نیشابوری توافق کردم که در مسافرت همراه او کجاوه او باشم چون ببغداد رسبدم  پشیمان شدم وقرار دادم را با او پس گرفنم در جستجوی همکجواه یی بر امدم نزد ابن و جنا رفتم از او کردم مرکوبی بمن کرایه دهد دیدم اضی نیست سپس خودش نزد من امد  امدوگفت من دنبال تو میگردم پس گفته اند از جانب امام عصر ع که او یعنی تو که حسن بن علی فضلی  همراه تو میشود  با او خوش رفتاری کن و همکجاوه پیدا کن  و مرکوب کرایه کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی