غدیر برترین پیام آسمانی 4
هم چنین واژ های اخی اولوالامر صاحب لوایی صراط مستیم امام المسلمین صدیق جناگبر فاروق اعظم و جمله های علی حیر البشر علی احقکم علی اعلمکم علی اقضاکم انت المثل الاعلی انت طریق الی الله انت منی بمنزله هارون من موسی و دها واژه و جمله دیگر که در بسیاریاز کتب اهل سنت هم امده است تک تک این ها برای اثبات خلافت علی ع و این که مولا امرالمومنبن ع ببد از پیغمبر جانشین ووصی پیغمبر بودند کافی است 8 امام زمان حضرت فاطمه سلام الله علیه خدا رحمت کند مرحوم حاج میرزا ابولفضل زاهدی را یکی از نزدیکانش می گفت یک موقعی با ایشان به مکه مشرف شده بودیم برای نماز به مسجد الحرام رفتیم ایشان به من گفت بعداز نماز پیش امام جماعت مسجدالحرام برویم تا اورا با دوکلمه محکوم کنم به نزد او رفتیم ایت الله زاهدی به امام جماعت مسجدالحرام فرمود من از شما سوالی دارم گفت بفرمابید پرسید منابع اهل سنت فرا وان نقل شده است که پیغمبرخدا ص فرمود من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتته جاهلیه هر کس از دنیا برود و کافر و بی دین از دنیا رفته است این اشاره به این دارد که ما در ر زمانی باید امامی داشته باشیم پرسید ایا این حدیث درست است گفت بله حدیث صحیح و معتبری است در منابع ما نقل شده است بعد مرحوم ایت الله زاهدی سوال دوم را مطرح کرد فرمود بعد از پیغمبرطبق تاریخ وروایات مسلما حضرت زهرا ع چند ماهی زنده بودند امام زمان فاطمه زهرا ع چه کسی بود سه گزینه به ذهن می رسد بکی این که خدای نکرده کسی بگویدحضرت زهرا ع امام ژمان نداشته که اصلا ء چنبن چبزی در باره حضرت زهرا ع متصود نیست حتی خوارج هم این را نمی پسندند دوم ممکن است بگویم امام زمانش ابو بکر بوده است که بر اساس روایات معتبر شما ان حضرت با ابابکر بیعت نکرد واز دنیا رفت در حالی که بر او خشمگین بود چون در کتاب های اهل سنت امده است که حضرت زهرا ع از دنیا رفتند و بران دونفر خشمگین و غضبناک بودند فقط یک راه می ماندوان این که امام زمان او که طبق ایه تطهیر از هر خطا و لغزشی پاک بوده بابد حضرت علی ع بوده باشد وقتی مرحوم حاج میرزا ابوالفضل زاهدی سوال را دوم مطرح کردند امام جماخت مسجد االحرام پاسخی برای ان نداشت ص 9 اسلام دین کامل مکتب ما مکتب جامع و کاملی است مخثوصا پیغمبر ما که پبام خاتم است وتا قیامت بعدار او پبغمبری نحواهد امد باید دینی که او اورده است برای همه ء جهات و جوانب زندگی مردم را حل داشته باشد واز همه ابعاد کامل و جامع باشد قطعا هم همین طور است در منابع شیعه برای تمام مسایل جزیی هم روایت داربم حتی برای ناخن گدفتن حمام رفتن دستشویی رفتن مسواک زدن خلال دندان لباس پوشیدن راه رفتن وتمام زوایا و شیءونات و جز ء ییات زندگی روایت داریم معمو لا کلیات ان در قران امده است و جزءییاتش در روایات شرح وبسط داده شده است چطور ممکن است مکتبی برای یک ناخن گر فتن برای استحمام برای خلال دندان و صد ها از موارد جزیی که شابدخبلی قابل توجه نباشدحکم و مطلب داشته باشد اما برای مهم ترین موضوع جامعه که مو ضوع امامت وحکومت و مدیریت و رهبری جامعه است ساکت باشد و بگوید هر کاری خودتان دلتآن می حواهید بکنید ما کسی، را تعیبن نمی کنیم نظری هم در باره امامت و رهبری نمی دهیم