دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

غدیر برترین پیام آسمانی 3

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ق.ظ

 رفیق اهل سنتش به او می گوبد تو چقدر نادان هستی که من را از دویست کیلو متر راه بر گرداندی به خاطر این که بگویی دوستت دارم  گفت شما چطور می گویید که پیغمبر هزار ها نفر را در گرما و در ان شرایط سخت نگه داشته تا بگوید من علی  را دوست دارم شما هم علی را دوست بدارید  این را می توانست در مدینه هم بگوبد این حرف نها با منطق  سازگار است نه با عقل وعرف اگر یک انسان معمولی این چنین کند به ریشش  می خندبد چه رسد به اول شخصیت عالم هستی ایا درست است که بگوبیم پیامبر خدا ص  چند هزار نفر  رادرافتاب نگه داشته است که بگوید من علی را دوست دارم این ابلاغ امامت ورهبری است که موجب می شود مردم را دران شرایط جمع کند وبه عنوان جانشین از انان بیعت بگیرد 12 فرقه ناجیه   مرحوم ایت الله احمدی میانجی می فرموو مر حوم علامه حلی کتابی به نام الفین نوشت یعنی دو هزار دلیل بر حقانیت مولا علی. ع وقتی این کتاب را نوشت و منتشر شد بک عالم متعصب اهل سنت ان را خواندو گفت من  می روم و جواب نویسنده را میدهم حر کت کرد به شهر حله رسبد  دم دروازه به کشاورزی بر خود گفت خانه علامه حلی  کجاست  این بنده خدا فهمبد که این ادم غریبه است گفت چه کارش داری گفت ایشان دلایل زیادی بر حقانیت  حضرت علی  و خلافت بلا فصل او اورده است می خواهم جوابش  را بدهم  گفت من یک سوال از شما می کنم  بعد شمابرو و با او بحث کن و مناظره کن  پرسید ایا شماقبول دارید که در کتاب های اهل سنت این روایت از پیغمبر خدا ص نفل سشده است  که فرمود امت  حضرت موسی ع هفتادویک فرقه شدند ویک  فرقه از ان ها اهل نجات اند ان فرق همان ها هستند که تابع جانشین حضرت موسی  ع شدند  بقیه منحرف شدند گ.فت بله  چنین حدیثی داریم گفت ایا این را در کتاب هایتان خوانده اید که امت حضرت عیسی ع هفتادو فرقه شدند ویک فرقه  ان اهل نجات اند و بقیه گمراه شدند گعت درست است گفت پیامبر خدا ص فرمودند ان امتی ستفترق بعدی علی ثلاث و سبعین فزقه فرقه  منها ناحیه  واثننتانو سبعون فی النار  امت من هم هعتاد وسه فرقه می شوند بک فرفه نجات پیدامی کنند هفتادوتا به بیراهه واتش می روند   ایا حدیث درست است گفت بله گفت جان و مغر کلام ما سیعبان ابن است که  مولا علی بن ابی طالب فاطمه زهرا امام حسن و امام حسین ع که مورد اجماع همه فرق هستند اهل نجات ان ما دور این هامی گردیم حق همیشه با ان هاست حق هر کجا هست این ها هم هستند ایا این اجماع و اتفاقی که همه مذاهب  و گروه هاروی اهل بیت ص دارند ابا روی خلفا واصحاب هم دارند حد اقل ما شیعیان ان ها را قبول نداریم و غاصب می دانیم

ان عالم سنی که امده بود با علامه حلی دست و پنجه نرم کند گفت این کشاورز مرا مجاب کرد و پیش از این که با  علامه حلی ملاقات کند به شهر خود بر گشت 13 برداشت از سر چشمه مرحوم ایت الله بهجت می فرمود اهل سنت چهار مذهب دارند بک عده پیروان احمد حنبل هستند یک عده پیرومالک هستند یک عده پیرو ابو حنیفه هستند و عده دیگر پیرو شافعی هستند هر چهار سر پرست این قرق هابی واسطه وبا واسطه بالاتفاق همه شاگرد امام صادقوع بوده اند واز محضرامام صادق ع بهره برده اند  سوال اینجاست  که اگر من بخواهم      مرشد و رهبری برای خودم و برای اطرافیان خودم بر گزینم   چرا به سراغ خود امام صادق ع که استاد کل این ها بوده است نروم غیراز این ها همه با پیامبر خدا ص فاصله داشتند  ولی امام صادق ع به واسطه پدرو اجدآدشان علم راسینه به سینه گرفته و از جد بزرگوارشان پیامبر  خدا  ص استفاده  کرده اند و همه مذهب حتی کسانی که اداعای خلافت داشتند ریزه خوار سفره علم و حکمت اهل بیت ع بودند چرا من اصل و سر چشمه را رها کنم واز افرادی که فرع  هستند پیرویکنم 14 ظالم و امامت    خداوند در قران می فرماید واذا تبتلی ابراهیم ربه بکمات فاتمهن قال انی جاعللک للناس اماما  قال و من ذریتی فال لاینال  عهدیالظالمین  به خاطر اورید هنگامی که خداوند ابراهیم را با وسایل گوناگون  ازمود وبه خوبی از عهده این ازمایشه ها بر امد خداوند به او فرمود من تو را امام و پیشوای مردم قرار دادم ابراهیم عرض کرد از دودمان من نیز امامانی قرار بده خداوند فرمود پیمان من به ستمکاران نمی رسد و تنها ان دستهاز فرزندان تو که پاک و معصوم باشند شایسه این مقام اند حضرت ابراهیم ع عظمت مقام امامت را که دید بلا فاصله گفت و من ذریتی خدا از ذریه من هم افرادی را به این مقام برسان خدای متعال فرمودلا ینال عهدیالظالمین  این عهد امامت به افرادی می رسد که ظالم نباشد   یعنی مشرک و کافر نباشد ظلم له خدا  ظلم به خلق و ظلم به خود نکرده باسد از این ایه استفاده می شود که مقام امامت مقام عصمت کامل است و بابد از طرف خدا معین شود مقامی که ظلم در وجوش زاه نداشته  باشد به قول ملا نهبندی لیس من اذنب  ذنبا بامام کیف من اشرک دهراوکلر  می گوید  طبق این  ایه گسی که بک عمر مشرک و کافر بوده است ظالم بوده ودر خانه وحی را اتش زده است چطورمی شودچنین کسی رهبر وامام جامعه باشد  واقعا انسان باید خون گریه کند که با این همه دلیل انسان ببراهه می رود 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۸
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی