دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 2 ص 448 بقیه از حدیث 27

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲ ب.ظ

 گفتم قربانت گردم مطلبی در دل دارم که بخاطر ان اندوهگینم می خواستم انرا از پدر شما بپرسم پیش امد نکرد فرمود ای احمد چیست ان عرضکردم اقای من از پدران شما برای ما روایت کرده اند که خوابیدن پیغمبران بر پشت و خوابیدن مو منین بجانب راست و خوابیدن منافقین بجانب چب و خوابیدن شیاطین برو افتاده و دمر است  فرمود چنین است عرضکردم اقای من هرچه کوشش میکنم بدست راست  بخوابم ممکن نمیشود خوابم نمیبرد  حضرت ساعتی سکوت نمود  سپس  سپس فرمود احمد نزدیک من بیا  نزدیکش رفتم فرمود دست را زیر لباست ببر من بردم انگاه دست خودرا از زیر جامه اش در اورد و زیر جامه من کرد و بادست راست خود بپهلوی چب من و بادستچب خود بپهلوی راست من کشید تا سه بار  احمد کوید از انزمان که با من چنان کرد نتوانستم بپهلوی چب بخوابم و ابدا بر ان پهلو خوابم نمیبرد التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی