دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 2 ص393 بقیه از بحث قبل

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

ایشان اولیاخدا و یاران دین بودند مردم را بکا ر خیر ترغیب.   نموده وامر میفرمودندمن بخردسال و بزر گسالشان. بهر کس از انها  که. یاد کردم ویاد تکردم ایمان اوردم و بخدای تبارک و تعالی. پروردگار جها نیانست ایمان اوردم سپس زنار صلیب طلابی راکه بگردن داشت برید و بشگست و گفت از قبیله قیس بن ثعلبه میباشد واوهم مانند تو در نعمت  اسلا م است با یگدیگر مواسات و همسایگی کنید و من از حق اسلامی شما دریغ نخواهم کرد او گفت اصلحک الله  بخدا که من ثروتمندم ودر محل خود 300 اسب نر وماده  وهزار شتر دارم. حق شما در مال من بیش از حق من است بگردن شما امام فرمود تو ازاده شده خدا ورسولش هستی و نسب ونژادت بحال خود باقیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۳
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی