دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی ج4 ص 168 حدیث 11

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ

 حضرت باقر ع فرمود خوای عزوجل بداود ع وحی فرمود که نزد بنده ام دانبال بروبگو همانا تو مرا نا فرمانی کردی  من امرزیدمت و نا فرمانی کردی و تورا امرزیدم و نافرمانی کردی تورا امرزیدم و اگر در بار چهارم نافرمانی مراکنی تورا نیامرزم پس داود ع نزدش امد و فرمود ای دانیال من فرستاده خدایم بسوی تو و او بتو فرماید تو مرا نافرمانی کردی پس من امرزیدم و نافرمانی کردی و تورا امرزیدم و نافرمانی کردی و تورا امرزیدم پس اگر برای چهارمین بار مرا نافرمانی کنی تو را نیامرزم  دانیال بوی گفت ای پیامبر خدا پیام خودگرا رساندی وهمینکه وقت سحر شد دانیال بر خاست و با پوردگار حود مناجات کرد و عرضکرد پروردگارا همانا پیغمبر تو داود از سوی مرا خبر داد که هر اینه من نافرمانی 

کردم  ,و تو مرا امرزیدی نافرمانیت کردم و تو مرا امرزیدی و نافرمانیت کردم و تو امرزیدی  بمن خبر داد از سوی تو که اگر من درباره چهارم تو را نافرمانی کنم مرا نیامرزی پس بعزتت سوگند اگر تو مرانگاه نداری واز نافرمانی کردن مرا حفظ نکنی هر اینه تورانافرمانی و سپس نیز نافرمانی کنم وباز هم نافرمانی گنم  توضیح،مجلسی ره گوید عصیان و نافرمانی در این حدیث محمولبر ترک اولی. است زیرا دانیال ع از انبیا و پیغمبران است و پبمبران نزد ما از گناهان کبیره و صغیره معصومند 

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی