دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 2 ص 414 بقیه اصفحه قبل

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۶ ب.ظ

 چون سال اینده.شد باز بیامد و مانند سال گذشته با من رفتار کدددر انجا چون تز مناسک فارغشدبم و مرا بشام باز گردانید و خواست از من جدا شود. باو گفنم تقاضا. میکنبم  بحق کسیکه ترا بر انچه من دیدم توانا ساخته که بمن  بگویی تو کبستی فرمود من محمد بن علی موسایم  اینخبر شهرت یافت تا بگوش محمد بن عبدالملک زیات وزیر معتصم که پدرش    روغن. زیت فروش  بوده رسید او نزد من فرستاد و مرا گرفت و در زنجیر کرد  و بعراق فرستاد. من باو گفتم گزارش داستان خودرابمحمدبن عبدالملک برسان ا. هم چنان کردوهر چه  واقع شده بود در گزارش خودنوشت محمد در پاسخ  نوشت بهمان کسیکه ترا در یک شب از شام بکوفه واز کوفه بمدینه بمکه واز مکه بشام برد رد بگو از زندانت خارج کند  بقیه دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۱
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی