دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 3 ص 257 حدیث 12

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۸ ق.ظ

و فرمود همانا مومن برای زیارت برادرش خارج میشود خدای عزوجل فرشته ای بر او گمارد که بال در زمین و یک بال در اسمان نهد و تا اورا سایه اندازد وچون بمنزلش در ایدخدای جبار تبارک وتعلی ندا کند که ای بنده ایکه حقم را بزر. داشتی.و از اثار پیغمبرم پیروی کردی برزگداشت تو حقی بر من از من بخواه تا بتو دهم دعا کن تا اجابت کنم خاموش باش تا من بسود تو اغاز کنم وچون بر گردد همان فرشته بدره اش کند و با پرش بر او سایه اندازد تا بمنزلش وارد شود سپس  خدای بارک و تعالی فریادش زند که ای بنده ایکه حقم را بزرگ شمردی گرامی داشتن تو حقی است برمن بهشتم را برایت واجب ساختم و ترا در و ترا در باره بندگانم شفیع ساختم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی