دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 3 ص 259 حدیث 1

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ق.ظ

ابو عبیده گوید من همکجاوه امام باقر ع بودم  اول من سوار میشدم و سپس انحضرت چون قرار مبگرفتیم حضرت بمن سلام میکرد و مانند مردیکه رفیقش را بنازگی ندیده احوال پرسی و مصحافحه میفرمود وهتگام پیاده میشد چون بر زمین قرار. میگرفتیم سلام میکرد مانند کسیکه رفیقش را بتازگی ندیده تحوالپرسی مینمود من گفتم یابن رسول الله شما کاری میکنی که  هیچکس  ازمردم نزد ما نمیکند و اگر یکبار هم بکندزیاد است فرمود مگر ثواب مصافحه را نمیدانی نمیدانی دو. مومن بهم برمیخورند و یکی بدیگریدست میدهد پس همواره گناهان اندو میریزد چنانکه برگ از درحت مبریزد و خدا بانها توجه میفرماید تا از دیگر جدا شوند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی