دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 3 ص 264 17 و1819

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۸ ق.ظ

امام باقر ع میفرمود چون دومومن بهم بر خورند و مصافحه کنند خدا بانها رو کند و گناهان از چهره انها بریزد تااز یکدیگر جدا شوند  امام صادق فرمود ع با یکدیگر مصافحه کنید زیرا مصافحه کینه را میبرد  19 امام صادق ع پیغمبر ص بپحذیفه  بر خورد و دستش را برای مصافحه دراز کرد حذیفه دست خودرا باز گرفت پیغمبر ص.فرمودای حذیفه من دست بسوی تو دراز کردم و تو دست خودرا از من باز گرفتی حذیفه عرضکرد با رسولله بدست شما شوق و رغبت است ولی من جنب بودم ودوست نداشتم دست با جنابت دست شما رسد پیغمبر ص فرمود مگر نمیدانی که چون دو مسلمان بهم برخودندو مصافحه کنند گناهانشان مانند برگ درخت میریز د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی