دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 3 ص 274 حدیث 10

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ق.ظ

ابان بن تغلب گوید از امام صادق ع حق مومن را بر مومن پر سیدم. فرمود حق مومن بر مومن بزرگتر از اینهاست اگر بشما کویم انکار میکنید چون مومن از گورش در اید تمثالی همراه او از گور خارج شود باو گوید ترا مژده باد بکرامت و سرور از جانب خدا مومن گوید خدا ترا بخیر مژده دهد سپس  ان تمثال همراه همراه او رود همچنان مژده دهد چون بامر هراسناکی گذرد باو گویداین رای نیست و چون به امر خیری بگذرد گوید این از تو است همچنین پیوسته با او باشد و اورا از انچه میترسد ایمنی و بانچه دوست دارد مژده دهد تا همراه او در برابرخدای عزوجل بایستد سپس چون خدا بسوی بهشتش فرمان دهد تمثال باو گوید ترا مژده باد زیرا خدای عزوجل دستور بهشت برایت صادر فرمود مومن گویدتو کیستی خدایت رحمت کند کهاز هنگامیکه از قبر بیرون امدم همواره مرا مژده دهی  در میان راه ا.نیس من بودی واز پروردگارم بمن خبر دادی تمتال گوید من ان شادی هستم که در دنیا ببرادرانت میرسانیدی من از ان شادی افریده شدم تا ترا مژده دهم ودلدار ترس تو باشم

 

ا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۹
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی