دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 3 ص 413 ص 8

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ب.ظ

امام صادق ع فرمود خدای عزوجل به یکی از پیغمبرانش وحی فرمود ای پسر ادم در حال خشمت مرا یاد کن تا درحال خشم ترا یاد کنم قدرت مرا بباد اور تا عفوم را شامل حالت گردانم با انها که در اثر خشم خود نابودشان میکنم نابودت میکنم نابودت نکنم بانتقام گیری من از دشمنانت راضی باش زیرا انتقام  گرفتن او برای خوت میباشد 9 در روایت دیگر مانند همین روایت ذکرنموده ولی در انجا افزوده است و هر گاه مظلوم شدی وستمی بتو رسید بانتقام گرفتن من برای خود. راضی باش زیرا انتقام گرفتن من برایت از انتقام گیری تو برای خودت میباشد  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۰
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی