دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 4 ص 142. بقیه از حدیث قبل. 3

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ

وکمتر چبزیکه بنده بواسطه ان.،،گمراه شود اینست که حچت خدای تعالی و گواهش را بر بنده گانش نشناسد یعنی انکس را که خدای عزوجل دستور داده بفرمانبردایش داده وولایتش را فرض وواجب فرموده سلبم گوید من عرضکردم ای امبرالمو منان انان یعنی حجت وگواهان را برایم توصبف کن فرمود انها کسانی هستند که خدای عزوجل انها را قرین خود و پیغمبرش ساخت و فرموده است وای انانکه ایمان اورده اید خدا ورسول والیای امر خود را فدمانبرید سوره نساایه 59 عرض کردم ای امیرمومنان خدا من را بفدایت کند برایم کند برایم واضح کن و اشکارتر بیان فرما. فرمود انانکه رسولخدا ص در اخرین خطبه اش دوزی که خدای عزوجل قبض روحش فرمود اورا بنزد خدش برد   فرمود  من همانا دو چیز در میان شما  میگذارم که پس از من هرگز گمراه نشوید تا مادامیکه باندو چنگ زنید کتاب خدا و عترتم که اهل بیت وخاندان منند مانند این دو انگشت   انگشت سبابه ووسطی را بهم چسباند یعنی باهم برارند و اینطور نیست که بکی بر دیگری. پیش باشد  و جلو افتدپس بهردوی اینها چنگ زنیدتا نلغزید و گمراه نشوید وبر ایشان جلونیعتید که گمراه شوید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی