دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی جلد 4 182 حدیث 11

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۱ ب.ظ

حضرت باقر ع فرمود پیغمبران  بنی اسراییل بمردی گذر کرد که قسمتی از بدنش در زیر دیواری بود و قسمتی از ان بیرون از دبوار بود و مرغان پرنده اورا از هم پاشیده و سگان تنش را دریده بودند  از انجا گذشت شهری پدیدار شد وارد ان شهر شد بکی از بزرگان ان شهر مرده است اورا بر زیر تختی نهاده اند و با پارچه دیبا کفن شده ودور ان تخت منقلهای عود است که میسوزو پس عرضکرد پروردگارا من گواهی دهم که تو جاکم عادلی هستی که ستم نکنی ان بنده تو است که چشم بهم زدن بتو شرک نورزیده  بان مردنکه من دیدم بان وضع رقت بار اورا بان وصع میراندم تا مرا دیدار کند که گناهی بر او بجای نماند واین بنده من کاد نیکی نزد من داشت اورابا چنین وضعی میراندم تا مرا ملاقات کند و پیش من حسنه ای نداشته باشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۳۰
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی