دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

زندگانی امیرالمومنین علبه السلام

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بنده برای سخنرانی به حرم  حضرت  عبدالعظبم  در شهر ری ر رفته بودم  جوانی در صف جماعت کنار من نشته بود بعد از اینکه مرا شناحت  گفت شماچرا از این فضاهای مجازی غافل هستید گفتم چطور گفت الان مردم حوصله کتاب وحتی روزنامه ندارندالان عموم مردم سرشان در فضای مجازی است یک طلبه ای اهل شیراز بود به منمی گفت من داستان های شیرین قرانی و روایی راکبه صورت ،رمان می نویسم  و در فضای مجازی می گذارم حدودهفتاد هزار  نفر از رمان های من استفاوه می کنند منبر  و سخننرانی اصلا این ظرفیت را تدارند می گفت من شب قدر مراسمی در مسجدم گرفتم نهایتاحدود سیصد   نفر انده بودندساعت یک نبمه شب مراسم تمام شد تقریباچهار  ساعت تا اذان صبح مانده بود فضای مجازی را روشن کردم وبه ان هایی که بامن در ارتباط بودند پیام دادم مخمو لا همه در شب فدر بیدارند بعضی از ان ها نگهبان بودند پرستار بودند مامور نیری انتظامی بودند مراسم احیای شب قدر مجازی را شروع کردم با صوت وپیام کتبی و بک یا اییه بک با الله ،،،، می گفت شابد باورتان نشود هفتاد  هزار نفر با من در فضای مراسم احیا ودعای قران گرفتند   تک تک ما می توانیم  اثر گذار باشیم نگو یید من معروف نیستم نه همه ما می توانیم کار کنیم زن و مردکوچک وبزرک جوان دیگری می گفت من بک جوان ناشناسی هستم یک کانال زده ام واسم  ان را کربلا گذاشتم  کلمه کربلا جاذبه دار د می گفت 600 هزار نفر عضو  دارد از امام حسین ع حدیث می گذارم نوحه می گذارم  عکس کربلا می گذارم  فضای مجازی مرز نمی شناسد هر کسی فلرسی زبان باشد می تواند در این کانال شرکت کند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۶
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی