دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

زندگانی حضرت علی علیه اسلام

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

اگر ولایت اهل بیت ع را پذیرفتید خدا معلم شما می شود ایااز این بهتر می خواهید چرا از این نکته مهم غافلیم   کسانی که دست از ولایت اهل بیت ع کشیدند و امیرالمومنین ع را کردنددر گمراهی به سر میبرند راه را گم کرده اند امام صادق ع فرمودند  والله ما فی ایدبهم شی ء من الحق الا اسقبال الکعبه فقط  به خدا سوگند چیزی از حق برایشان باقی نمانده جز رو کردن به سمت کعبه ان ها بهره ای از دین به جز رو کردن به قبله ندارند ابن ها مشمول نفرین پیامبر ص در غدیر واقع شدند انجا که فرمودند اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و احب من احبه و ابغض من ابغضه وانصر من نصره واخذل من خذله  بار خدایا با دوست علی دوست باش و با دشمن او دشمن  هرکه اورا دوست میدارد دوستش بدار و هرکه اورا مبغوض  می دارد مبغوضش بدا  ر و هر که اورا یاری می کند یاری اش کن وهرکه اورا وامی گذارد اورا واگذار این نفرین پیامبر اکرم ص را جدی بگیرید هم دعا فرمودند وهم نفرین کردند فرمودند والخذل من خذله  خذلان نه  این است که فردی چوب  بزنی خذلان  یعنی این که کسی را رها کنی خذلان یعنی دست از ولایت کشیدن یعنی امیرالمومنین  ع و یازده امام دبگررا  رها کردن یعنی این که ولایت را تبلبغ  نکنی و بگویی به من چه ربطی دارد باید سینه چاک کرد و با قلم و بیان از اهل بیت ع  دفاع کرد اگر این گونه نبودبم یعنی خذلان این کهامام صادق ع در روایت  فوق فرنودند بهره انان از دین فقط استقبال قبله است یعنی تمام عباداتشان  باد هواست امام باقر  ع فرمودند  اما لو رجلا قام لیله و صام نهاره و تصدق بجمیع ماله و حج  جمیع دهره ولم یعرف ولایه ولی الله فیو الیه ویکون جمیع اعماله بدلا لته الیه ماکان له علی الله جل وعز حق فی ثوابه ولاکان من  اهلا الایمان   اگاه  باشید اگر مردی همه شب به نماز بر خیزد  وروزش را روزه بدارد وهمه مال خودرا در راه خدا انفاق 

کند و پیوسته به زیارت خانه خدا رود و از ولایت ولی خدا اگاه نباشد تا از او پیروی کند و همه اعمالش بهراهنمایی او باشد چنین کسی را حق پاداشی از خدا به خاطر همه انچه کرده است نیست و نیز ازاهل ایمان به شمار  نمی رود درخت حسد جایگاه ولایت به گونه ایست که خدای تعالی در باره ان یا هیچ کس حتی انبیای خودتعارف  ندارد روابات فروان داریم که انبیا ذره ای مکث می کردند  گر فتار می شدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۲
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی