دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

غدیر برترین پیام آسمانی 7

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

می خواهی جانت را بدهی که چرا این ها  مومن و مسلمان نمی شوند بااین همه زحمت دراه رسالت خدای بزرگ به پیامبرش می فرماید یا ایهاالر سول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته  ای پیامبر انچه را از طرف پروردگارت بر تو نارل شده است کاملا به مردم برسات و اگرنکنی رسالت او راانجام نداده ای می فرماید اگر ولایت علی ع را ابلاغ نکنی همه رسالت و نبوت تو بی حاصل است واقعاهم همین طور است اگر برای دینی که تا یاقیامت پایدار  است جانشینی تعیین نکنی دین به کلی از بین خواهد رفت بر پبغمبری که افضل و خاتم پیغمبر است واجب است که جانشین تعیین کند پیامبری که برای تاسیس حکومت ابن قدر خون دل خورده است ممکن نیست ان رارها کند و برود  ابلاغ ولایت علی ع ان قدر مهم بود که پس از ان ایه نارل شد الیوم اکملت لکم دینکم و اتتمت علیکم  نعمتی ورضیت لکما  الاسلام دبتا   امروز دین شما را کامل کردم و نعمت خودرابر شماتمام نمووم  نمودم و اسلام را به عنوان ایین جاودان شما پذیرفتم یعنی ولایت و امامت دین شمارا کامل می  کند روری که رهبر امت تعیین شد خدای بزرگ می فرماید من راضی شدم   که اسلام دین شما باکه

مشد اسلامی که امیرالمومنین  ع در ان امام وخلیفه بلا فصل پیغمبر نباشد  مورد رضایت خدای روری که مولا علی  ع به امامت وولابت منصوب شد  یءس الذین کفرو ا کافران مایءوس شدند ودر روز فاتجه کفار خوانده می شودچون سکان دار عالم کار به دست  گرفت 25 تکبر شیطانی   شیطان  شش هزار سال عبادت کردمعلم ملایکه  بودفهم  وشعور و عقل داشت شیطان  مو عظه هایی به پیغمبران   وانبیا دارد مرخوم ملا اسماعیل سبزواری کتابی به نام  ابلیس  دارد که روایت های شیطان را ارورده است شیطان خیلی از چیز های میدانداماچه شد کهاز اوج به قعر جهنم افتاد خدای متعال به او فرمود ابه خلیفه من تعظیم و کر نش گکن و اورافبول کن گفت نه  من بهتر هستم من به ادم سجده نمی کنم ذیرش ولایت مهم ترین عبادت و بندگی است  امام هشتم ع  فزمودند ملل کسانی ،که امامت و رهبری مو لاعلی ع را پذیرفتند وپایدار ماندندمثل ملایکه است که به  حضرت ادم سجده کردند و قبول کردند ومقرب درگاه شدند مثل کسانی که معاند هستند وامر خدا و پبغمبر خدا را قبول نمی کنند مثل  ابلیس است که تکبر کرد 

         

     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۰
سید حسین صادق زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی