دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

دستمایه عمر

مجموعه ای از احادیث معتبر حاصل پژوهش سید حسین صادق زاده

اصول کافی ج 3 ص 220 حدیث 1 و 2

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ق.ظ

1- جمیل بن دراج گوید از  امام صادق ع این قول خدای جل ذکره را پرسیدم: و بترسید از خدایی که بنام وی ازهمدیگر تقاضا می کنید از بریدن خویشاوندی ها، پروا کنید که خدا مراقب شماست.

20 سوره 4 فرمود ان ارحام  مردم است که خدای عزوجل بصله ان امر فرموده و بزرگش داشته مگر نمی بینی که انرا در ردیف خود قرار داده است. 

2- مردی خدمت پیغمبر ص امد وعرض کرد یا رسول الله فامیل من تصمیم گرفته اند بر من حمله کنند و ازمن ببرند و دشنامم دهند ایا من حق دارم انها را ترک گویم فرمود در آن صورت خدا همه شما را ترک می کند عرض کردم چه کنم فرمود بپیوند با هرکه از تو ببرد و عطا کن بهر که محرومت کند و در گذر از آن که بتو ستم نماید زیرا چون چنین کنی خدا ترا بر آنها یاری دهد. 

 

* * *

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی